Philips Fidelio Bluetooth-hoofdtelefoon M1BTBL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Fidelio Bluetooth-hoofdtelefoon M1BTBL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Bofhase 07-10-2014

Erg goede koptelefoon met een hoog draagcomfort en goede vormgeving. De geluidskwaliteit is niet slecht maar had beter gekund. Er mis hoog tonen en helderheid. Zeker voor EUR 200.
Bluetooth werkt niet zo goed; bijna elke liedje mis ik een paar seconden. Zeker niet stabiele. Wat jammer.

jtfm 05-05-2014

Dit is één van beste headphones die ik ooit gedragen heb. Prachtig zuivere tonen en een extra pluspunt is toch wel de microfoon. Zelfs op een winderig fietstochtje kun je nog goed verstaanbaar bellen. Het was een kleine opgave om de koptelefoon goed te verbinden maar éénmaal gelukt, was het erg praktisch. Het draagcomfort is zeer aangenaam!

DHabraken 18-04-2014

Qua draagcomfort is deze headphone perfect omdat het prettig zit zowel om je oren als dat je het aan kan passen zodat het perfect zit. Daarnaast vind ik het gewoonweg qua uiterlijk een mooie koptelefoon. De geluidskwaliteit vind ik erg belangrijk en die is voor mij perfect. Erg helder geluid. Voor mij is dit een prima headphone en zeker waar voor het geld.

Thomas_riet 18-04-2014

Een erg mooie koptelefoon met een superieur geluid. Hij zit strak over je oren dus je kan daardoor optimaal luisteren naar je muziek. Wel is het dat je als je een zonnebril bijvoorbeeld op hebt dat even wennen is dat ze zo strak om je oren zitten. Hij zit wel comfortabel.
Je moet wel de gebruiksaanwijzing even lezen voor je met de bluetooth functie aan de slag gaat. Het is niet moeilijk, maar wel een aanrader dat snel door te nemen. Dat is waar je deze top koptelefoon immers voor wilt kopen, dat je deze draadloos kan gebruiken. Een absolute aanrader als je een mooie en goed presterende koptelefoon wil!!

REWIS 12-04-2014

de lettertjes van de grbruiksaanwijzing waren wat klein maar wat een perfecte koptelefoon. Makkelijk te bedienen, mooi verpakt. Echt een superieur geluid, ook het handsfree bellen ging perfect, kortom een aanrader voor dit bedrag.